пʼятниця, 3 лютого 2023 р.

Ділимося досвідом

 Ділимося досвідом

Шкільне життя таке яскраве,
і дистанційно навчатися цікаво! 🤗
🟢 Коли діє педагогіка партнерства і батьки долучаються до спільної діяльності, до співпраці;
🟢 Коли піклуються про здоров`я власних дітей.
Дякуємо Оксана Грошева за змістовну бесіду щодо профілактики коронавірусної хвороби, ГРВІ та грипу серед дітей.
🟢 Коли на допомогу приходить лікар дитячих сердець - практичний психолог Svitlana Rybachok. Під час тренінгу "Мандала для моєї душі" кожен попробував створити власну мандалу ( щастя, здоров`я, любові, удачі...)
І зрозуміли,що цінності про які мріємо, сховані всередині нас.
🟢 Коли мої учні - мої помічники! Пробують себе у ролі вчителя.
🟢 Коли ми разом творимо на уроках і разом радіємо успіхам.
🟢 Коли за старання і високі результати отримуємо сертифікати!
🟢 В цей час потрібно підтримувати один одного, а не шукати недоліки! Спасибі моїй суперкоманді! Здоров`я всім! 🤗

Немає коментарів:

Дописати коментар